Topper do regałow sklepowych z podświetleniem LED. Mała rzecz, a cieszy. Prototyp zwiasujący wiekszą serię.

Fajny pomysł i realizacja naszego szefa produkcji – Pawła. Wykonanie przy współpracy zespołu FolioGRAF.

Więcej fotografii prototypu toppera wykonaego dla Ero-Trade 

Oklejenie samochodów dostawczych EXCELLENT. 

Oklejenie floty samochodów EXCELLENT to nie tylko nowe logo, ale także nowy asortyment pokazany na fotografiach i piktogramach.

 

Banery wielkoformatowe – montaż to zadanie dla fachowców. Aby nie było zmarszczek na banerze nie wystarczy napinanie za pomocą kilku dybli. Konieczny jest sprawdzony system montażu banerów wielkoformatowych.

Opracowany i wdrożony przez zespół Foliograf system mocowania banerów wielkoformatowych jest:

Montaż banerów wielkoformatowych to wyzwanie dla każdej ekipy monterów.

Doświadczenie i odpowiednia technologia to gwarancja sukcesu.

Nasz sposób (aby nie mówić patent) od wielu lat jest z powodzeniem wykorzystywany przy wielu podobnych realizacjach.

Jakie zalety ma nasz system montażu banerów wielkoformatowych?

Na fotografiach pokazujemy montaż baneru o wymiarach 10x4m. Instalacja baneru wykonana na ścianie budynku w Wieliczce przy ul. Bembowskiego. Jest to oznakowanie parkingu położonego w bwzpośrednim sąsiedzwie Kopalnia Soli S.A. Wieliczka. 

Do montażu banerów wielkoformatowych często niezbędnym urządzeniem jest podnośnik koszowy. Na stałe współpracujemy z zaufaną firmą, godną polecenia: EHC Pogotowie Wysokościowe

Fachowcy z EHC świadczą również usługi alpinistyczne.` Profesjonaliści w każdym calu. Z tym sprzętem bezpiecznie i pewnie wykonujemy prace na wysokości.

Oklejanie pojazdów to nie tylko samochody. To także przyczepy dla koni sportowych Running Horses

Tak sobie pomyślałem…  Jak ten świat się zmienia? Kiedyś konie ciągnęły bojowe rydwany. A teraz to koń podróżuje rydwanem 🙂

Nic dziwnego, że wykonaliśmy grafikę na przyczepie do transportu koni sportowych biorących udział w dynamicznych i efektownych zawodach Running Horses.

 

Projekt graficzny wykonano w zaprzyjaźnionym Studio Leon.

Ze względu dużą ilość elementów konstrukcyjnych przyczepy, takich jak: listwy, nity, zamki, wzmocnienia, zawiasy czy klamki, było to spore wyzwanie dla projektantów grafiki jak i dla ekipy oklejającej.

Jednak najważniejsze, że klient jest zadowolony. Tylko nie wiem co koń na to powie? 

Zobacz więcej fotografi przyczepy dla koni sportowych klikając tutaj

 

Zobacz jak wygląda ten sport:

Nie uwierzysz,  koń przy hamowaniu ma swój ABS 🙂

Tuplex – Dobry dostawca materiałów dba o swoich klientów. Zapewnia im wszechstronna pomoc i szkolenie.

Na zaproszenie firmy Tuplex wiodący producent folii AVERY Denisson zorganizował szkolenie dotyczące materiałow dedykowanych do oklejania samochodów. 

Najlepsi trenerzy car wrappingu pokazali najważniejsze aspekty wpływające na jakość oklejenia samochodów.

Zdradzili nam różne triki i  patenty. Podzielili się swoim doświadczeniem. 

Pokazali jak lepiej oklejać samochody: szybciej, dokładniej i pewnie.

 

Dlatego chętnie bierzemy udział w szkoleniach. 

Dziekujemy firmom TUPLEX i Avery

W dniach od 08 do 12 czerwca 2015 w Sejmie RP jest eksponowana wystawa pt.

“Światowe Dziedzictwo – Kopalnia Soli Wieliczka ” (zobacz więcej fotografii z wystawy)

W oparciu o projekt graficzny wystawy dostarczony przez Dział Marketingu Kopalni zostały wykonane elementy graficzne i konstrukcyjne wystawy.

Całość została dostarczona do Sejmu RP. Wystawę  umieszczono w holu głównym na 1 piętrze.

Zarówno ze strony Kopalni jak i kancelarii Sejmu współraca i realizacja zostały bardzo pozytywnie ocenione.

 

Zobacz krótki komentarz do instalacji wystawy w Sejmie RP

 

FolioGRAF pomaga w produkcji filmu fabularnego pt. “MARZENIE”

Scenariusz i reżyseria Artur Dziurman.

 

Dlatego poszukujemy do współpracy firmy, które interesuje lokowowanie produktów w filmie fabularnym.

Współpraca jest możliwa pod warunkiem, że spełniają jednego z poniższych kryteriów wpisujących się w scenariusz filmu.

Jeżeli jesteście zainteresowani współpracą to chętnie umówię spotkanie 

z reżyserem filmu Arturem Dziurmanem w celu uzgodnienia warunków współpracy. 

Mogę także przesłać scenariusz filmu. 

Jan Bojdo

tel.: 501 480 408, e-mail: jan.bojdo@foliograf.pl

 

Zobacz video z zapowiedźią filmu “MARZENIE”

 

 

Druk bezpośredni niemal na wszystkim co płaskie i zmieści się w urządzeniu. Tak w skrócie można określić możliwości nowej drukarki Imprimo 180.

Druk UV to jedna z nowszych technologii druku wielkoformatowego.

A ploter hybrydowy uv Imprimo 180 pozwala drukować zarówno na materiałach płaskich jak i metodą z roli na rolę.

 

Fantastyczne parametry głowic drukujących w rozdzielczości do 1440 dpi

w pełnym zakresie CMYK spełniają wymagania najbardziej wymagających odbiorców.

Największym atutem tej maszyny jest selektywny druk białym kolorem oraz uszlachetnienie wydruku lakierem.

 

Nasi projektanci grafiki z radością przyjęli nowe możliwości jakie daje bezpośredni druk UV. Teraz nadruk bezpośrednio na czarnej płycie dibond, bezbarwnej plexi lub szkle nie stanowią problemu lecz są nową jakością efektów graficznych. Jest to możliwe właśnie dzięki wyposażeniu urządzenia w biały tusz, bez którego nie ma możliwości pokazania pełnej gamy kolorów CMYK.

Ale najważniejsze jest to, że dajemy naszym klientom więcej powodów do zadowolenia z jakości realizowanych prac.

 

Dostawcą urządzenia Imprimo 180 w Polsce jest zaprzyjaźniona firma UV Printer z Krakowa, a producentem hiszpańska firma INFOMAC DIGITAL S.L.

Z wielką przyjemnością zrealizowaliśmy projekt oklejenia przeszkleń biurowych w Niepołomicach dla firmy FERTINGER Automotive Polska Sp. z o. o.​​

 

Logotypy i napisy na przeszkleniach biurowych zdecydowanie ułatwiają komunikację wizualną. 

Abstrakcyjny motyw dekoracyjny w kolorach firmowych uprzyjemnia wizytę gościom i  nastrój pracownikom. 

Nie są to zwykłe naklejki na szybę. 

Całość została wydrukowana i oklejona specjalistycznymi foliami z efektem szronu, dedykowanymi do dekoracji szkła. 

 

Projekt wprowadza kameralny nastrój do pomieszczeń biurowych i nie ogranicza dostępu światła dziennego do holu głównego.

 

Wzajemne zrozumienie i wspólna wizja to podstawa tej dobrej współpracy.

Dziękujemy za zaufanie, szybkie decyzje i pomoc w realizacji projektu.

Mamy nadzieję, że to początek dalszych wspólnych działań.

Zespół Foliograf.

Nasi klienci często są inspiracją do podjęcia kreatywnych działań. Dobrym przykładem jest temat:

Renowacja istniejących billboardów. Czy warto?
Co zrobić z dużym billboardem aby nadać mu nowy, atrakcyjny wygląd?

 

* Uwaga: Ceny podawane w tym artykule nie stanowią oferty hadlowej, lecz mają służyć do planowania i oszacowania budżetu 

 

Dokonajmy  analizy zagadnienia na przkładzie, który trafił do naszej firmy.

Na początek określamy aktualny stan billboardu:

  1. Świetna lokalizacja, dobrze widoczna, blisko pasa drogowego, bezpośrednio przy wjeździe na teren firmy, 

  2. Modernizacja nie wymaga uzyskiwania dodatkowych pozwoleń.

  3.  Tablice z grafiką wykonane z  typowych paneli billboardowych, przybliżone wymiary 500 x 250 cm. Instalacja dwustronna w układzie „V”, na wysokości około 3m nad jezdnią.

  4. Grafika, panele oklejone foliami samoprzylepnymi, kolory wypłowiałe, a w wielu miejscach folia popękana i rozwarstwiona, ogólnie wizerunek mało atrakcyjny i nadszarpnięty “zębem czasu”.

  5. Nad tablicami zainstalowano małe logo na kwadratowej planszy obracanej przez wiatr.

  6. Konstrukcja nośna, stalowa na 1 nodze, słup z rury o średnicy około 30 cm.

  7. Oświetlenie nierównomierne i awaryjne – od dołu tablic centralnie umieszczony oświetlacz metahalogenowy, moc około 250[W], razem około 500[W].

 

Zadanie postawione przez klienta.
Nasz klient oczekuje oryginalnej i atrakcyjnej koncepcji. 
Co to ma być?  Klient dokładnie nie określa, ale liczy na naszą kreatywność.
Spodziewa się otrzymać od nas ciekawe rozwiązanie od strony wizualnej i technicznej. 
Klient chce porównać klika różnych opcji z bliżej nie określonym budżetem. 
Celem jest renowacja lub przebudowa billboardu, tak aby uzyskać bryłę eleganckiego witacza, czyli pokazanie wjazdu do firmy w połączeniu z reklamą produktu
Realizacja powinna być trwała, minimum 5 lat. 

Co możemy zaproponować? 
Jak wykonać renowację lub przebudować billboard?

1. Prosta renowacja billboardu:

Uwagi:

  1. Poza zmianą grafiki i oświetlenia nie zyskujemy atrakcyjnej formy witacza, lecz zachowujemy standardowy kształt billboardu.

  2. Atrakcyjna trwałość grafiki szacowana na 7 do 10 lat

2. Renowacja billboardu + zabudowa słupa na wzór pylonu.

Uwagi:

  1.  W ten sposób otrzymujemy nie tylko nową grafikę i oświetlenie, ale dodatkowo wzbogacamy  bryłę o atrakcyjną formę konstrukcji, oraz mamy do dyspozycji dodatkową powierzchnię reklamową pod i nad ekranami billboardu.

  2. Atrakcyjna trwałość grafiki szacowana na 7 do 10 lat

 

3. Przebudowa billboardu na kaseton podświetlany  z elastycznym licem
+ przebudowa słupa na wzór pylonu.

 

Uwagi:

  1. Ten projekt łączy w sobie atrakcyjną bryłę witacza i równomiernie oświetloną, mocną reklamę z intensywnie nasyconymi kolorami.

  2. Atrakcyjna trwałość konstrukcji szacowana na +10 lat

  3. Zalecana wymiana grafiki w okresie 2 do 5 lat

4. Wzbogacenie tablicy lub kasetonu o wyświetlacz LED nad lub pod grafiką.

Uwagi:

  1. Łatwa zmiana treści wyświetlacza LED za pomocą dostarczonego oprogramowania

  2. Dynamiczne oddziaływanie na wzrok – mocno przyciąga uwagę.

  3. Trwałość konstrukcji szacowana na 7 do 10 lat

5. Przebudowa billboardu na dwustronny telebim.

Uwagi:
1. Gruntowna zmiana konstrukcji i posadowienia
2. Bardzo duża trwałość konstrukcji szacowana na +15 lat 
3. Łatwa zmian treści za pomocą dostarczonego oprogramowania
4. Przewidywany budżet około 150 000  do 250 000 zł netto w zależności od wielkości telebimu

Sugestie i wnioski:
Uwzględniając przeznaczenie obiektu, lokalizację, oczekiwanie przez klienta oryginalnej i atrakcyjnej realizacji oraz rozsądne podejście do budżetu sugeruję wybrać opcję 2 + 4 tj.

Renowacja billboardu + przebudowa słupa na wzór pylonu 

 

Koncepcja przebudowy billboardu z wyświetlaczem LED + zabudowa konstrukcji nośnej na wzór pylonu.

 

Efekt końcowy, co uzyskamy?

  1. Skuteczną reklamę firmy i produktu.

  2. Ciekawą bryłę całego obiektu.

  3. Mocne przyciągnięcie uwagi.

  4. 100% zadowolenia klienta.

Oczywiście wybór należy do inwestora.

Z poważaniem Janek Bojdo