Dobre logo to podstawa, ale jak zwiększyć siłę jego oddziaływania?

 

logo z plexi, logo 3D, logo do biura, logo do recepcji, litery z pleksy, litery 3D

 

Nie ma wątpliwości, że logo to jeden z najważniejszych elementów każdej firmy. Podobnie jak nazwa – jest niezbędny. Nie można go pominąć, jest twarzą naszej firmy. Ma ogromny wpływ na rozpoznawalność, jest sygnałem dla klientów, że produkty sygnowane naszym logiem cechują się wysoką jakością. Dobrze zaprojektowanie logo to podstawa, ale żeby zaistniało ono w świadomości klientów, potrzeba większej ilości działań.

 

Jakie to działania?

 

To przede wszystkim troska o to, by nasze logo wyglądało zawsze profesjonalnie. Co z tego, że mamy idealne logo, a za jego projekt zapłaciliśmy sporą sumę pieniędzy, jeśli nie potrafimy wykorzystać drzemiącego w nim potencjału. Jest wiele sposobów, żeby nasze logo – mówiąc kolokwialnie – “żyło” i trafiało do klientów.

 

Co najlepiej zrobić?

 

Pokazywać logo w różnych miejscach, inwestować w jego rozpoznawalność. Jako firma Foliograf oferujemy profesjonalne logo z plexi czy logo 3D. Tak wykonane znaki świadczą o tym, że w działaniach swojej firmy kierujemy się najwyższym profesjonalizmem. Wizerunek, a więc i logo wpływa na decyzje zakupowe klientów, lepsze i bardziej wyeksponowane logo, to gwarant sukcesu. Powinniśmy dążyć do tego, by jak najczęściej je pokazywać, to zapewni nam rozpoznawalność.

 

Jak wykonane jest logo z plexi i gdzie pasuje?

 

Takie logo pasuje praktycznie wszędzie, może być to na przykład logo do biura czy logo do recepcji. Plexi to szkło organiczne, które z różnymi elementami graficznymi, jak logo, wygląda rewelacyjnie. Dzięki swoim właściwościom, takim jak gładkość, twardość i połysk, logo z plexi doskonale nadaje się do montażu wewnętrznego, jak i zewnętrznego. To samo można powiedzieć o innych elementach graficznych jak litery z pleksy.

 

A logo 3D, tzn. logo przestrzenne z plexi?

 

Logo 3D czy litery 3D to reklama przestrzenna, która jest piękną ozdobą każdego przedsiębiorstwa. Takie logo czy napis przyciąga wzrok, więc zwiększa się szansa, że klienci trafią do naszej firmy. Stali klienci zaś na pewno docenią tak niezwykły wygląd naszego firmowego logo.